9 תשובות
כן
כן...
כן.
לא. אם כן תני לזה לבוא ממנה
את יכולה לשאול אותה אם הכל בסדר והיא רוצה לספר לך משהו
את יכולה לשאול אותה אם הכל בסדר והיא רוצה לספר לך משהו
כן
אנונימי
לא. זה משהו אישי. אם היא רוצה לשתף היא תשתף.
לא הייתי רוצה שיישאלו אותי..לפחות לא ביישירות כזו
אם אתן בקשר תנסי לגלוש איתה לנושא של זוגיות ואהבה ותראי מה יש לה להגיד, אם היא תרגיש בנוח היא תספר
אם אתן בקשר תנסי לגלוש איתה לנושא של זוגיות ואהבה ותראי מה יש לה להגיד, אם היא תרגיש בנוח היא תספר
לא
לא. זה יכול להיות נורא מביך ולא נוח גם אם היא פתוחה על הנושא.. תשאלי אותה על זוגיות וכאלה ותראי מה היא אומרת
באותו הנושא: