30 תשובות
פשוט תביאי אותו לבית ותספרי לה כשהוא יהיה לידך, זה יתן לך ביטחון
את יכולה לבוא ולספר לה במיוחד או להשחיל את זה בשיחה..
מה שמרגיש לך נכון יותר
מה שמרגיש לך נכון יותר
לעשות את זה בפעם אחת. נגיד באמצע שיחה שלכם תגידי לה "אה אמא דרך אגב יש לי חבר"
תגידי סיפור אני וחבר שלי.. ואז תראי תתגובה מקסימום תגידי חבר כמו ידיד לא חבר חבר..
לי ממש עוזר לכתוב לאמא שלי על כל מני נושאים בווטאפ וכשהיא מגיעה לבית אחרי העבודה או משהו לפתח את זה כשיחה (קרה לי עם נושאים אחרים שהייתי ממש מובכת לדבר עליהם את כתבתי לה ולאט לאט גם נפתחתי וגם יצא לנו לדבר על אותו נושא בלי שהייתי ממש מובכת כן אולי טיפה אבל לא מאוד)
מה שהזאת מעליי אמרה, עוזר לי לכתוב, ואני גם אומרת לה שמביך אותי לדבר על כאלה דברים איתה פנים מול פניפ ואני מתבטאת יותר טוב בכתיבה ויש לי יותר מרחב של מה להגיד. נגיד פעם הייתי בקטע עם מישהו וזה התחיל להיות רציני אז פשט רשמתי ושלחתי לה במייל ואמרתי מתי שהיא תראה היא תראה והיא פשוט אחרי שבוע באה אלי לחדר חיבקה אותי ואמרה שהיא שמחה שכתבתי לה כי כשאני אומרת ולא כותבת אני נלחצת והכל מתפקשש לי ואז זה מתפוצץ
ואז פשוט דיברנו על זה אחרי שהיא קראה
ואז פשוט דיברנו על זה אחרי שהיא קראה
בהצלחה 3>>>
"שומעת אמא? הכרתי מישהו חתיך אחושילינג, מפה ושם אנחנו ביחד אזז.."
ואוו אותו סיפור איתי מצטרפת לשאלה
היי אמא שומעת יש לי מישהו אוהבת אותך אני אתן לך פרטים ותעשי עליו בדיקת רקע
אמאלה 6 מינוסים
לא יודעת מה עשיתי לא נכון אבל סליחה
לא יודעת מה עשיתי לא נכון אבל סליחה
אני כזה הייתי מדברת איתה על משהו אחר ואז פשוט זורקת לה את זה
"אה אמא הכרתי מישהו,אנחנו חברים"
או משהו כזה
לא רציתי להגיד להורים שלי שאני רוצה להוריד אינסטגרם(לא שאלתי אותם אף פעם אם אפשר אבל הם נראלי הסכימו לי חחח)
ואז פשוט זרקתי את זה בשיחה
אבא שלי שאל אותי מה נשמע איך היה בבית הספר,סבבה אגב הורדתי אינסטגרם
ואותו הדבר עם אמא
"אה אמא הכרתי מישהו,אנחנו חברים"
או משהו כזה
לא רציתי להגיד להורים שלי שאני רוצה להוריד אינסטגרם(לא שאלתי אותם אף פעם אם אפשר אבל הם נראלי הסכימו לי חחח)
ואז פשוט זרקתי את זה בשיחה
אבא שלי שאל אותי מה נשמע איך היה בבית הספר,סבבה אגב הורדתי אינסטגרם
ואותו הדבר עם אמא
אנונימית
תספרי חה פשוט תגידי לה היא הכי תשמח בשבילך
אני פעם ממש התביישתי מאמא שלי והבנתי שאין ממה. היום היה החברה הכי טובה שלי והשותפה שלי לסודות אני מספרת לה עם מי אני יוצאת מדברת איתה על בנים ואם את לא מרגישה בנוח תדברי איתה רגיל ואז כזה תדחפי אה אמא הצחלתי לצאת ען מישהו וזהו
את צריכה פשוט לבוא ולספר לה, או לספר לאחים שלך ואז לאמר להם לספר
מרגישה שהתאגדו לשים לי מינוסים
מה זה החרא הזה - 19 מינוסים?
אשכרה בולי!
מה זה החרא הזה - 19 מינוסים?
אשכרה בולי!
^^ בילבי
זה מוזר שלא מספרים מראש להורים.
אמא שלה כנראה תכעס שהיא סיפרה לה רק כשהוא הגיע.
היא כנראה תגיב לא טוב, ואם החבר יהיה שם כשזה יקרה החבר גם ירגיש רע..
זה מוזר שלא מספרים מראש להורים.
אמא שלה כנראה תכעס שהיא סיפרה לה רק כשהוא הגיע.
היא כנראה תגיב לא טוב, ואם החבר יהיה שם כשזה יקרה החבר גם ירגיש רע..
אנונימית
על מה ולמה 26 מינוסים לבילבי?
^^כן הבנתי את זה רק אחר כך
אל תקשיבי לתגובה הראשונה, היא טועה!
^עושים לי בולי
אל תקשיבי לתגובה הראשונה, היא טועה!
^עושים לי בולי
אל תדאגי מהמינוסים.
אף אחד פה לא כועס עלייך.
אנחנו עודים מינוס רק כי זה אנחנו חושבים שהעצה לא מאוד טובה.
אני עשיתי לך upvote על זה שאת ממש נחמדה :)
לי אין רעיון יותר טוב משלך, אבל אני חושבת ששלך לא מושלם
אף אחד פה לא כועס עלייך.
אנחנו עודים מינוס רק כי זה אנחנו חושבים שהעצה לא מאוד טובה.
אני עשיתי לך upvote על זה שאת ממש נחמדה :)
לי אין רעיון יותר טוב משלך, אבל אני חושבת ששלך לא מושלם
אנונימית
אני אוהבת אנשים כמוך3>
עושים*
אנונימית
תודה חח
אנונימית
היי אמא יש לי מישהו
לא יודעת בעיה שלך
על מה לבילבי~ יש כל כך הרבה מינוסים?!
אנונימית
תגידי לה "אמא, יש לי משהו שרציתי לספר לך" ואז תמשיכי לספר לה וזהו
מקווים שאמא ישמח בשבילך
מקווים שאמא ישמח בשבילך
היה לי גם משהו דומה ואמא שלי גילתה לבד אבל היא לא עשתה מזה כזה עניין כמו שחשבתי שהיא תעשה, פשוט תהיי כנה איתה זה עדיף כי במוקדם או מאוחר היא תגלה והיא לא תסמוך עלייך
לכתוב בוואצפ