2 תשובות
אני אישית חושבת שלדי סנטר הם האנשים האיכותיים במדינה,רוב השאר פשוט מגעילים
אנונימית
כל אחד והטעם שלו. האוכלוסייה שלנו שנחשבת כ"ילדי סנטר" יחסית נמוכה פה בקרב נוער ובחול יותר גדולה אז אני מניח שבחול זה כבר די נורמה ופה ממש שופטים אותנו על זה
באותו הנושא: