10 תשובות
תכלס כן
כן
לא,היא בבית למה שהיא תשים חזיה אם היא לא רוצה
לא
היא בבית מה אתה רוצה
לא אחי אתה חייב להתאפס על עצמך
כן, זה בהחלט לא נעים
גם אח שלי אמר לי ואני מכבדת אותו ואותי
היא יכולה להתחשב והיא יכולה גם שלא, תצטרך לקבל את ההחלטה שלה, אבל לא תפסיד כלום מלבקש
גם אח שלי אמר לי ואני מכבדת אותו ואותי
היא יכולה להתחשב והיא יכולה גם שלא, תצטרך לקבל את ההחלטה שלה, אבל לא תפסיד כלום מלבקש
לא
ממש לא
לא, מה קרה עושה לך את זה החזה של אחותך? תתבגר היא בבית שלה והיא תלבש מה שנוח לה ואם לא טוב לך בעיה שלך תתמודד.
אנונימית
באותו הנושא: