5 תשובות
לא מביך בכלל אם זה יפה לכי על זה
תלוי אם הכתפייה ממש בולטת ובצבע בולט לעין אם יד אופציה להחליף לסטרפלס תמיד טוב
לדעתי זה לא מביך אבל אם זה מפריע לך אז תחליפי
שואל השאלה:
זה פשוט נקשר מלמעלה ולא שתי כתפיות או מאחורה
אנונימית
באותו הנושא: