9 תשובות
אני רואה וזה לא מפחיד בכלל
כיף לי לראות את זה
זה נטו עניין של טעם,יש כאלו שיפסיקו באמצע כי זה רגיש להם מידי והם לא מסוגלים להכיל את זה
ויש כאלו שימשיכו עד הסוף כי זה מעניין
ויש כאלו שיפסיקו כי זה משעמם
זה לא קשור לפסיכופטיות כאו
שואל השאלה:
טנקס
זה לא מזיז לי כי הדרך שבה הסדרה הציגה את הרציחות לא היתה באמת מזעזעת.
אם היו חלקים של עינויים כמו החלק של ג'ון ויין גייסי, אז אני בטוח שלא הייתי מצליח לראות את הסדרה עד הסוף.
שואל השאלה:
כן צודקת
הסדרה לא מזיזה לי בשיט הדבר היחיד שכאב לי זה מה שג'פרי עבר כילד
זה מפחיד ברמות קשות
שואל השאלה:
דווקא זה לגמרי אחלה אבל זה עניין של טעם
אני הפסקתי כי זה שיעמם אותי