9 תשובות
אני רואה וזה לא מפחיד בכלל
כיף לי לראות את זה
כיף לי לראות את זה
זה נטו עניין של טעם,יש כאלו שיפסיקו באמצע כי זה רגיש להם מידי והם לא מסוגלים להכיל את זה
ויש כאלו שימשיכו עד הסוף כי זה מעניין
ויש כאלו שיפסיקו כי זה משעמם
זה לא קשור לפסיכופטיות כאו
ויש כאלו שימשיכו עד הסוף כי זה מעניין
ויש כאלו שיפסיקו כי זה משעמם
זה לא קשור לפסיכופטיות כאו
שואל השאלה:
טנקס
טנקס
זה לא מזיז לי כי הדרך שבה הסדרה הציגה את הרציחות לא היתה באמת מזעזעת.
אם היו חלקים של עינויים כמו החלק של ג'ון ויין גייסי, אז אני בטוח שלא הייתי מצליח לראות את הסדרה עד הסוף.
אם היו חלקים של עינויים כמו החלק של ג'ון ויין גייסי, אז אני בטוח שלא הייתי מצליח לראות את הסדרה עד הסוף.
שואל השאלה:
כן צודקת
כן צודקת
הסדרה לא מזיזה לי בשיט הדבר היחיד שכאב לי זה מה שג'פרי עבר כילד
זה מפחיד ברמות קשות
שואל השאלה:
דווקא זה לגמרי אחלה אבל זה עניין של טעם
דווקא זה לגמרי אחלה אבל זה עניין של טעם
אני הפסקתי כי זה שיעמם אותי