9 תשובות
לא מרגישה טוב
חג,אירוע משפחתי,לא מרגישה טוב,הולכת לביקור אצל,כבר קבעת עם מישהו אחר,נוסעת למקום כלשהו
אני לא מרגישה טוב
אני נפגשת עם משפחה
"כואבת לי הבטן"
"אני צריכה לעזור בהכנות לחג"
"ישנתי מזעזע בלילה אני לא אתפקד"
"אין לי כוח אליכם"
מחזור
את הולכת לסבתא
אני צריכה לשמור על דודים שלי הקטנים/אחיינים/אחים
את עייפה אחרי הארוחת חג ולא בא לך כלום כרגע
את עוזרת לאמא שלך
את נשארת עם אחים שלך
עייפה ממש
לא מרגישה טוב
1001 סיבות
אמא שלך לא מרשה
את עוזרת בהכנות לחג
חח זה המקום המושלם לשאול שאלות כאלה
יש לי כאב ראש