12 תשובות
השמאל הוא הצד המתון שלא יעשה צעדים דרסטיים בפעולות צבאיות, לכן האוייב הפלסטיני מרשה לעצמו לתקוף אותנו.
שהשמאל עולה לשלטון מתחילים הפיגועים?
כי מה היה ב2006? 2008? 2014? 2019? 2020? 2021? וזה רק בשנים האחרונות.
גם קודם, האינתיפאדה הראשונה, מלחמת לבנון הראשונה.
הם כולם תחת שלטון הליכוד.
הליכוד פתאום הפך לשמאל?
שואל השאלה:
^הסכם אוסלו הוביל לאינתיפאדה הראשונה.
ןוכן פיגועים תמיד היו, אבל כשהשמאל עולה לשלטון אנשים מתחילים למות.
אנונימי
^האינתיפאדה הראשונה התרחשה בשנות ה80, מה הקשר אוסלו בדיוק?
כי אנשים לא מתים בשלטון הימין? כל מי שמת בשומר חומות לא באמת מת?
מוזמן להעיף מבט
הם מנסים לעשות כמה שיותר פיגועים,
כי כשהימין בשלטון - אם יש פיגועים עושים להם סגרים ונלחמים בטרור בכל דרך.
כשהשמאל בשלטון - השמאל מאשימים את היהודים שבגלל שאנחנו חיים בארץ ישראל, ובכלל בגלל שאנחנו נושמים, לכן יש פיגועים, ואנחנו הבעיה, ואז נותנים לערבים מלא כסף, וכמעט ולא עושים סגרים,
על כל פיגוע נותנים להם עוד הקלות, כי חושבים שאם יתנו להם הם לא יעשו פיגועים, ואז הם דווקא עושים יותר כי הם מרוויחים מזה.
^אז איך זה שרוב גלי הטרור מתרחשים בשלטון ימין? בייחוד רוב הגלים הגדולים?
^^מעניין אותי לדעת כיצד הגעת לזה כי דווקא ממשלות הימין הן אלו שנתנו שטחים וביבי העביר כסף לחמאס
מבצע עלות השחר היה מוצלח ביותר, לא צריך לקרוא בקול אני ימין חזק בשביל מדיניות חזקה נגד הטרור
^
ממתי ביבי ימין ???
ביבי הוא מרכז נוטה לשמאל
לפחות לזה אתה מודע
^^
אבל הוא יושב בממשלות ימין
שהשמאל עולה?
כל העשרים שנה האלה של ביבי היה שקט?
כל שלטון הליכוד לפני ביבי, היה שקט?
היינו בשלום? לא.