12 תשובות
שואל השאלה:
כאילן גם בלי חזייה כמו שגברים מסתובבים
אנונימית
שואל השאלה:
למנ
אנונימית
לא נראלי, אבל עם חזיה כן.
ולמה? כי זה האיבר המיני של הנשים, את לא היית רוצה שבנים יתחילו להסתובב בחוץ בלי מכנסיים ותחתונים
"למה?" השאלה הכי מפגרת שראיתי, את יודעת בידיוק למה
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא מבינה למה מנ אתה רוצה
אנונימית
^זה כמו שאני אלך עם ה2סמ שלי בחוץ
אנונימי
בלי חזייה גם? לא
תלוי אם היא יפה או לא
אם היא מכוערת עדיף שתשים חולצה ותיכנס לבית
אנונימי
אכן... כאב משותף של רבים מאחינו
אנונימי
נטו בים!,כי גם זה נדיר..לרוב ניתן להבחין בחופי חו"ל..
אני מאוד תומך שנשים לכו בלי חולצה ברחוב
אנונימי