11 תשובות
שברתי את הזרת כשעשיתי בחמס בטירונות
אם שן נחשבת אז כן
מפה לשם אני עם שן קדמית חצי שבורה .
מפה לשם אני עם שן קדמית חצי שבורה .
שברתי תרגל שנה שעברה
ותאצבע בכיתה י
ותאצבע בכיתה י
לא, אבל סדקתי אצבע
אבא שלי לקח אותנו להשתין בנתב"ג
שיחקתי עם אח שלי והרבצנו אחד לשנייה בצחוק
באתי לתת לו בוקס ובטעות פגעתי בעמוד בטון ונסדקה לי האצבע
זה היה בחופש הגדול שלפני כיתה ה/ ו
אבא שלי לקח אותנו להשתין בנתב"ג
שיחקתי עם אח שלי והרבצנו אחד לשנייה בצחוק
באתי לתת לו בוקס ובטעות פגעתי בעמוד בטון ונסדקה לי האצבע
זה היה בחופש הגדול שלפני כיתה ה/ ו
לפני כמה שנים את האצבע ברגל.
שבאתי לפאר מים (המימדיון) ורצתי למגלשה הראשונה ונפלתי ושברתי את האצבע ובקושי הצלחתי ללכת אחרי זה וגם בתור למגלשות בהמשך היום אז דרכו לי מלא על האצבע וזה היה כואב ברמות והאצבע כבר הייתה עקומה ומחליפה צבעים
שבאתי לפאר מים (המימדיון) ורצתי למגלשה הראשונה ונפלתי ושברתי את האצבע ובקושי הצלחתי ללכת אחרי זה וגם בתור למגלשות בהמשך היום אז דרכו לי מלא על האצבע וזה היה כואב ברמות והאצבע כבר הייתה עקומה ומחליפה צבעים
בכיתה ב' שברתי את יד שמאל יומיים לפני היום הולדת שלי ואני חגגתי בבאולינג (אני שמאלי)
לא שברתי כלום
נייס^^
ונקעתי הרבה יותר מדי פעמים דברים בגוף שלי
פרקתי את שתי הידיים
שברתי את היד כשהחלקתי במקלחת