9 תשובות
אני
שואל השאלה:
כמן זמן לקחת ומה היו התופעות לוואי?
כמן זמן לקחת ומה היו התופעות לוואי?
אנונימי
אני. אפרט על כל השאלות בפרטי
5 חודשים
יובש בשפתיים ובפנים אבל יש עוד תופעות לוואי שהיו לאנשים אחרים אז תדע עליהם גם
יובש בשפתיים ובפנים אבל יש עוד תופעות לוואי שהיו לאנשים אחרים אז תדע עליהם גם
שואל השאלה:
איך המצב שלך היה לפני ועכשיו?
איך המצב שלך היה לפני ועכשיו?
אנונימי
לפני היו יוצאים לי כל כמה זמן איזה 3-4 חצקונים והיו לי כתמים מחצקונים ישנים ועכשיו אין לי חצקונים ויש לי פחות שחורים והכתמים קצת יותר בהירים עכשיו והרופא שלי אמר שלוקח לכתמים הרבה זמן להתבהר ואין מה לעשות עם זה חוץ מלחכות
אני לקחתי , והתופעות לוואי משפיעות על כל אחד אחרת לי אישית לא היה משהו משמעותי לחברה שלי היה יובש בידיים
אני לקחתי לחודשיים והפסקתי בגלל שזה עשה לי נזק בכבד והתופעות לוואי היה בעיקר זה שיצאו לי המון פצעים, העור והשפתיים היו יבשים
לפני זה היה לי גרוע (לא ממשש קיצוני אבל גרוע) וכשהפסקתי לקחת היה לי משמעותית פחות אבל המשכתי עם משחה מהרופא עור ועכשיו בקושי יש לי (חמסה טפו) יש לי בעיקר צלקות שזה כבר משחות מהקוסמטיקאית:(
אם הייתי ממשיכה אז לא היה לי צלקות (מניסיון, אני מכירה אנשים שלקחו)
לפני זה היה לי גרוע (לא ממשש קיצוני אבל גרוע) וכשהפסקתי לקחת היה לי משמעותית פחות אבל המשכתי עם משחה מהרופא עור ועכשיו בקושי יש לי (חמסה טפו) יש לי בעיקר צלקות שזה כבר משחות מהקוסמטיקאית:(
אם הייתי ממשיכה אז לא היה לי צלקות (מניסיון, אני מכירה אנשים שלקחו)
אני לוקח והתופעות לוואי זה הרבה מאוד יובש בפה, יובש בכללי, כאבי גב וצוואר וזהו
באותו הנושא: