24 תשובות
כיתה ז
אנונימית
כיתה ו נראלי
כיתה ח
אנונימית
אני לא לובשת לא נוח, גוזיות ספורט לנצח:)
עוד לא התחלתי
כיתה ז
עד עכשיו לא ממש, זה לא נוח לי ולא תופס יותר מדי.
סיימתי בית ספר ועדיין לא
גוזיות לנצח
סוף כיתה ז
כיתה ו
חזייה בכיתה ו
גוזיות סוף ד
אנונימית
שואל השאלה:
כיאילו אני בכיתה ז ואמא שלי רוצה שאני אלבש חזיות כבר זה נורמלי לגיל שלי?? (יש לי חזה די גדול)
אנונימית
כיתה ח אבל ישר מגוזיות למידה d
ועכשיו כשאני מסתכלת אחורה הלוואי שהייתי מתחילה עם חזיות במידה יותר קטנה ועולה לאט לאט ולא ישר בבום
אנונימית
^^ברור. את אמרת שיש לך חזה גדול, אז ברור. תסמכי על אמא כשזה מגיע לנושא הזה.
נראלי לקראת סוף ז בערך? אבל מידה a
אנונימית
גוזיות כיתה ה' בערך וחזיה כיתה ח'
אנונימית
כיתה ה'
בכיתה ט
איך שגדלו הבז'ז'ים
לפני שנה
גוזיות סוף כיתה ה
וחזיה עדיין לא
הייתי לובשת רק גוזיות עד כזה אמצע כיתה ח' כי זה היה לי יותר נוח (היו לי חזיות) ואז פשוט אני לא זוכרת למה או איך אבל פשוט ניסיתי כמה פעמים חזיה וזה היה לי יוצר נוח אז נשארתי עם זה