8 תשובות
לא היחיד אבל מי שלא מתאים לו אתם מוזנים להרים את עצמכם ולעבור לגור למקום אחר
עובדה שיש המון אנשים שעוברים לגור לפה מבחירה ואוהבים את המקום
אני מסכימה רק לגבי יוקר המחייה
אבל לא לגבי שזה מקום נוראי
אין לי ארץ אחרת להרגיש בה שייכת
מזעזע לגור פה המחירים פסיכים והסיבה היחידה שאני נשאר פה זה בגלל העבר המשפחה והחברים
להגיד לך אל תגור פה זה לא שטות אם באמת לא טוב לך פה, אתה נשמע מאלה שרק מתלוננים על המדינה אז אתה באמת מוזמן לעזוב לארץ אחרת
חוץ מהיוקר מחייה אני אומרת תודה שאני שאני גרה פה
אז לך קישטה
אתה לא היחיד אבל אני לא מסכים איתך