7 תשובות
כי מישהו יוצא אז הם צריכים להכניס מישהו במקומו
שואל השאלה:
אבל זה דפוק פתאום מכניסים אותי לחצי דקה אחרונה של משחק שמפסידים בו כאילו זה נראה כמו באג
אבל זה דפוק פתאום מכניסים אותי לחצי דקה אחרונה של משחק שמפסידים בו כאילו זה נראה כמו באג
זה לא באג זה בגלל שזה אן ראנק תשחקי בקופ פשוט
קומפ*
שואל השאלה:
לא נשמע לי הגיוני שמכניסים אותך לעשר שניות
לא נשמע לי הגיוני שמכניסים אותך לעשר שניות
כן אני גם שונא את זה.. זה תמיד היה ככה אבל
לא קרה לי פעם אחת
כנראה כי נכנסתי בקבוצה של שניים או יותר
כנראה כי נכנסתי בקבוצה של שניים או יותר
באותו הנושא: