4 תשובות
אוי מי אני ללא האוטריוין
את שמה טיפה בכל נחיר לא משנה כל כך איזה תנוחה הראש פשוט תנשמי את זה חזק עד שתרגישי שזה נכנס לתעלות
את שמה טיפה בכל נחיר לא משנה כל כך איזה תנוחה הראש פשוט תנשמי את זה חזק עד שתרגישי שזה נכנס לתעלות
שואל השאלה:
כל כמה זמן לשים??
כל כמה זמן לשים??
אנונימית
אין כל כמה זמן
זה פותח לך את הגודש באף
אל תשימי שוב עד שתרגישי אותו שוב
זה פותח לך את הגודש באף
אל תשימי שוב עד שתרגישי אותו שוב
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
אנונימית
באותו הנושא: