10 תשובות
כלום בתכלס
גניבת כסף
כלום
גרפיקה ודמויות חדשות, חוץ מזה, שום דבר.
לא נראה ששינו משהו
סתם בולשיט
סתם בולשיט
אל תקשיב לאלה שרושמים לך כלום הרי הם לא יעשו גרסה חדשה של המשחק בשביל כלום ..
העיצוב שונה , יש דמויות חדשות , יש באטל פאס שינויים לדמויות האחרות , מודים חדשים , אזורים חדשים ועוד ..
העיצוב שונה , יש דמויות חדשות , יש באטל פאס שינויים לדמויות האחרות , מודים חדשים , אזורים חדשים ועוד ..
אנונימי
זאת הגרסה ה"פרימיום" למעשה, כל המשחק יהיה מבוסס כסף.
כתבו מחדש את כל המשחק, הוא אמור לרוץ הרבה יותר טוב עכשיו, הוסיפו 3 דמויות ובעקרון המשחק עצמו לא יצא עדיין, רק האונליין שזה אמור להיות מוד צדדי נוסף.
וכן הוסיפו באטל פאס אבל הוא גרוע יותר מלוט בוקסס שבמילא היו לא טובים.
בטח כשיצא המשחק המלא אז יהיה יותר הוגן.
וכן הוסיפו באטל פאס אבל הוא גרוע יותר מלוט בוקסס שבמילא היו לא טובים.
בטח כשיצא המשחק המלא אז יהיה יותר הוגן.
הגרפיקה הרבה הרבה הרבה הרבה הרבה יותר טובה
הדרישה המינימלית בחומרה עלתה באגרסיביות
הדרישה המינימלית בחומרה עלתה באגרסיביות
כפרה חבר שלי משחק על זה עם windows 7 ובלי כרטיס גרפי איתי והוא בgold^
הגרפיקה עלתה בחלק מהאופציות של האיכות, הקוד של המשחק הרבה יותר חלק עכשיו והמשחק רק הרבה יותר טוב על הרבה יותר מכשירים. גם בסוויץ' אנשים אומרים שרץ להם יותר טוב.
הגרפיקה עלתה בחלק מהאופציות של האיכות, הקוד של המשחק הרבה יותר חלק עכשיו והמשחק רק הרבה יותר טוב על הרבה יותר מכשירים. גם בסוויץ' אנשים אומרים שרץ להם יותר טוב.
באותו הנושא: