6 תשובות
סליחה אבל אין. גרה פה כבר 19 שנה וכל בית ספר שהייתי בו היה ממש מזעזע
שואל השאלה:
וואי נשבעת
וואי נשבעת
אנונימית
אני דווקא פה בישיבה ואחלה
זבל של בתי ספר אחד אחד. גם לבנות וגם לבנים
בית ספר חטיבה או תחכון?
שואל השאלה:
חטיבה
חטיבה
אנונימית
באותו הנושא: