9 תשובות
אל תתאכזבי אם הם בחרו להוציא שירים הם כנרהא יהיו ממש ממש טובים :)
שואל השאלה:
אני יודעת אבל 3 שירים אחרי המתנה של שנה?? הם לא רציניים מה זה פה yg??
אני יודעת אבל 3 שירים אחרי המתנה של שנה?? הם לא רציניים מה זה פה yg??
אנונימית
כן ראיתי..
אבל אני שמחה מעצם העובדה שהן מוציאות אלבום חדשש, אז לא נורא.
תחשבי עם עצמך אם את רוצה להזמין את האלבום הזה, מקסימום תזמיני אלבום אחר שלהן.
אבל אני שמחה מעצם העובדה שהן מוציאות אלבום חדשש, אז לא נורא.
תחשבי עם עצמך אם את רוצה להזמין את האלבום הזה, מקסימום תזמיני אלבום אחר שלהן.
שואל השאלה:
זהו כבר הזמנתי אתמול אבל אני באמת חושבת שאני אבטל את ההזמנה
זה יצא זול, 76 שקל אבל בשביל שלושה שירים לא נראה לי שווה את המקום שזה תופס במדף
זהו כבר הזמנתי אתמול אבל אני באמת חושבת שאני אבטל את ההזמנה
זה יצא זול, 76 שקל אבל בשביל שלושה שירים לא נראה לי שווה את המקום שזה תופס במדף
אנונימית
אני כל כך מסכימה עברה פאקינג כמעט שנה כל כך הרבה מומוז מחכים לקאמבק הזה ויש שם רק 3 שירים? זה מגוחך זה גם לא ניראה שאחרי זה הן מתכננות לפעול במתכונת של קבוצה ולהוציא עוד אלבומים כי הווין והווסה מתכננות להוציא אלבום אז הקאמבג הזה הוא כנראה כל מה שנקבל השנה זה ממש מבאס הניהול הזה של rbw
וגם, הייתה למפיקים שלהם שנה שלמה לעבוד על שירים חדשים אבל ניראה כאילו אלו שירין שכתבו רק לאחרונה ניראה שאן הבנות עצמן לא עושות משהו וכותבות בעצמן את השירים העובדים של החברה שלהם לא יעשו את זה שיהיו באמת רצינים לרגע
שואל השאלה:
הן היו ממש עסוקות כל השנה, אבל בכל מקרה הן היו יכולות לפנות יותר זמן לא? באמת להתייחס לקאמבק ברצינות
אני יודעת שהן משתתפות גם בתוכניות אבל בסוף הן להקה
הן היו ממש עסוקות כל השנה, אבל בכל מקרה הן היו יכולות לפנות יותר זמן לא? באמת להתייחס לקאמבק ברצינות
אני יודעת שהן משתתפות גם בתוכניות אבל בסוף הן להקה
אנונימית
זה לא אשמתן זה החברה אחראית על האירגון של הקאמבק הן עושות את שלהן והחברה מגישה להם שירים לשיר הצוות של הכותבים כנראה פשוט לא עשה כלום בשנה האחרונה זה כה מבאס כי באמת ציפיתי לאלבום מלא או לפחות ל6 שירים
שואל השאלה:
ברור אני יודעת שזאת אשמת החברה יותר
ברור אני יודעת שזאת אשמת החברה יותר
אנונימית
באותו הנושא: