10 תשובות
כן. בהצלחה
כן זה טוב
אכן כן
כל הכבוד d:
תלוי באיזו כיתה אבל כן זה לא רע
יפהההה
איזה כיתה את?
אכמה יחידות
שואל השאלה:
אני כיתה ה
ואני ג
מצויין