9 תשובות
האמת שלא
ואני גרה בעיר בין הקרות בארץ וקר כאן ממש
לא
בוקסר וגופיה
לא עדיין חם
אנונימית
לא חם עוד אני ישנה גם עם מזגן
בחיים לא הפסקתי. גם בשיא הקיץ אני ישנה עם פיגמה של חורף
לא איזה
הכי כיף עם ארוך גם אני שם ארוך ביום יום שאני בבית
אני מחוץ לבית ולחדר עם ארוך (טרנינג וסווטשירט את הסווטשירט אני מורעדה בבית) וכשאני בחדר שלי חם ךי נורא אז אני בקצר ומאוורר