5 תשובות
קשה לדעת האמת
אבל הרבה מהמקרים זה תשומת לב
קודם כל תצאי מנקודת הנחה שלרוב זו לא אהבה.
הרבה יותר סביר שזה קשור לתשומת לב שלו וכו'.

ותבדקי - נניח שהיית מרגישה ממש ממש טוב וחיה בתנאים מעולים, האם עדיין היית ממש רוצה להפגש איתו? להיות איתו בקשר...
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מרגישה טוב כשלא. זה כאילו המניאק שולט במצבי רוח שלי
אנונימית
חכי כשלא תקבלי את התשומת
כשהוא תמיד בראש שלך ואת רוצה להיות לצידו גם ברגעים הקשים שלו.