5 תשובות
קשה לדעת האמת
אבל הרבה מהמקרים זה תשומת לב
אבל הרבה מהמקרים זה תשומת לב
קודם כל תצאי מנקודת הנחה שלרוב זו לא אהבה.
הרבה יותר סביר שזה קשור לתשומת לב שלו וכו'.
ותבדקי - נניח שהיית מרגישה ממש ממש טוב וחיה בתנאים מעולים, האם עדיין היית ממש רוצה להפגש איתו? להיות איתו בקשר...
הרבה יותר סביר שזה קשור לתשומת לב שלו וכו'.
ותבדקי - נניח שהיית מרגישה ממש ממש טוב וחיה בתנאים מעולים, האם עדיין היית ממש רוצה להפגש איתו? להיות איתו בקשר...
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מרגישה טוב כשלא. זה כאילו המניאק שולט במצבי רוח שלי
אני לא מרגישה טוב כשלא. זה כאילו המניאק שולט במצבי רוח שלי
אנונימית
חכי כשלא תקבלי את התשומת
כשהוא תמיד בראש שלך ואת רוצה להיות לצידו גם ברגעים הקשים שלו.
באותו הנושא: