32 תשובות
כאילו אם אתה מסתכל במראה אז תבליט את ההסתכלות שהבוחן יראה שאתה זהיר וממש מקפיד וזה נו חחח
יעל ושואל השאלה
זה קל יותר ממה שזה נדמה
אתם טובים! למדתם עברתם טסט פנימי אין מה להילחץ
לא לחשוש מהבוחן הוא מדבר מגיב ומעיר
כל עוד לא עברתם על החוק או בלם או נגע בהגה עברתם
קטן עליכם יאללה
זה קל יותר ממה שזה נדמה
אתם טובים! למדתם עברתם טסט פנימי אין מה להילחץ
לא לחשוש מהבוחן הוא מדבר מגיב ומעיר
כל עוד לא עברתם על החוק או בלם או נגע בהגה עברתם
קטן עליכם יאללה
שואל השאלה:
חחח בהצלחה בעזרת ה תעברי קטן עלינוו אף טסטר לא יכול עלינו ^^
חחח בהצלחה בעזרת ה תעברי קטן עלינוו אף טסטר לא יכול עלינו ^^
אנונימי
שואל השאלה:
שמו לי טסט ביום חמישי בשעה 16:15
נראלי נדפקתי קשהה
שמו לי טסט ביום חמישי בשעה 16:15
נראלי נדפקתי קשהה
אנונימי
חחח טסטרים הם נחמדים וגם ירגיעו אתכם
תרגישו כאילו המורה לידכם ותעשו אווירה טובה
תרגישו כאילו המורה לידכם ותעשו אווירה טובה
שעה מצויינת
תודה!
אני פשוט לחוצה כי אני מרוששת ואין לי כסף (או זמן) לטסט שלישי. אני חייבת לעבור, אין לי ברירה.
יהיה טוב
אני פשוט לחוצה כי אני מרוששת ואין לי כסף (או זמן) לטסט שלישי. אני חייבת לעבור, אין לי ברירה.
יהיה טוב
את עוברת את זה
מחשבה יוצרת מציאות
יש לי סגולה שמי שעשה עבר
זה בדוק ומנוסה דקה אשלח לכם קישור
מחשבה יוצרת מציאות
יש לי סגולה שמי שעשה עבר
זה בדוק ומנוסה דקה אשלח לכם קישור
שואל השאלה:
שכתבת שעה מצויינת התכוונת אליי?
ואם כבר את יכולה להסביר למה
שכתבת שעה מצויינת התכוונת אליי?
ואם כבר את יכולה להסביר למה
אנונימי
שלחי שלחי
בדוק ומנוסה, כל מי שעשה עד היום עבר
כן שעה טובה
זה לא שעת לימודים או על הבוקר שכולם הולכים לבתי ספר וזה
שעה נוחה עם מזג אוויר טוב
אני עשיתי ביום גשום וזה היה נורא
זה לא שעת לימודים או על הבוקר שכולם הולכים לבתי ספר וזה
שעה נוחה עם מזג אוויר טוב
אני עשיתי ביום גשום וזה היה נורא
שואל השאלה:
חחח רק מלדבר על זה אני לחוץ יא אללה מה יהיה איתי
חחח רק מלדבר על זה אני לחוץ יא אללה מה יהיה איתי
אנונימי
אויש אויש גשם זה רע.
יאללה אני אגיד מחר את הפרק תהילים, נראלי יש לי 80 אנשים שגם מתפללים עליי.
יאללה אני אגיד מחר את הפרק תהילים, נראלי יש לי 80 אנשים שגם מתפללים עליי.
שואל השאלה:
אני גם מתפלל עליך
מתי הטסט
אני גם מתפלל עליך
מתי הטסט
אנונימי
8:10. עוד 8 שעות, אני חייבת לישון
תתפללו אחד על השני
יש לזה משמעות גדולה יותר
יש לזה משמעות גדולה יותר
לא לאכול שוקולד וכאלה זה חארטה
תאכלו ארוחת בוקר ותבואו בחיוך
תאכלו ארוחת בוקר ותבואו בחיוך
איזה ארוחת בוקרר?! יש לי שיעור ב6:50 משמע לצאת מהבית ב5:20. אבוי לי
לילה טוב לכם!
לילה טוב לכם!
תאכלי סנדוויץ'עם חביתה או משהו
וקחי מסטיק יאללה השעה אצלך פצצתית
תעדכנו אותי אבל
וקחי מסטיק יאללה השעה אצלך פצצתית
תעדכנו אותי אבל
אני איתך חבר, יש לי טסט מחר ואני מתחילה להלחץ.
תנשום, אל תלחץ, אסור להלחץ זה דופק הכל.
תחייך לבוחן ותגיד לו שלום, תבוא בגישה טובה.
תסתכל על כל ההולכי רגל, תאט תמיד לפני מעבר חציה בין אם יש שם מישהו או לא, רק ליתר ביטחון (כי זה מבאס להכשל בגלל הולך רגל).
תסתכל ממש במראות, תזיזי את הראש לא רק את
העיניים.
תרים מבט, תראה אנשים במדרכה ותמרורים, והכל.
תנשום, אל תלחץ, אסור להלחץ זה דופק הכל.
תחייך לבוחן ותגיד לו שלום, תבוא בגישה טובה.
תסתכל על כל ההולכי רגל, תאט תמיד לפני מעבר חציה בין אם יש שם מישהו או לא, רק ליתר ביטחון (כי זה מבאס להכשל בגלל הולך רגל).
תסתכל ממש במראות, תזיזי את הראש לא רק את
העיניים.
תרים מבט, תראה אנשים במדרכה ותמרורים, והכל.
שואל השאלה:
חחח מה הכוונה תנועות חדות
חחח מה הכוונה תנועות חדות
אנונימי
לנשום עמוק
מסטיק ושירים ברקע(זה מותר אני שמתי לבוחן שלמה ארצי הוא אוהב)
תעשה תנועות חדות כזה בסיבובים ומראות וזה
תנהג עם ביטחון, אם אתה ניגש לטסט משמע אתה נוהג טוב והמורה שלך מאמין בך שתעבור את זה
אין סיבה שלא תעבור
מאמינה בך תפציץ
מסטיק ושירים ברקע(זה מותר אני שמתי לבוחן שלמה ארצי הוא אוהב)
תעשה תנועות חדות כזה בסיבובים ומראות וזה
תנהג עם ביטחון, אם אתה ניגש לטסט משמע אתה נוהג טוב והמורה שלך מאמין בך שתעבור את זה
אין סיבה שלא תעבור
מאמינה בך תפציץ
אני לקחתי רסקיו ועברתי
הייתי צריכה לפנות שמאלה בכביש ממש ממש עמוס, משמע לא הייתה לי הזדמנות להכנס.
עצרתי בתמרור עצירה ונתתי להולכי רגל לעבור והכל היה סבבה ואז התקדמתי קצת והתחלתי לפנות, כמובן שחיכית להזדמנות להכנס. הבוחן אמר לי להתקדם ואז כשנסעתי בדיוק 2 קמ"ש כי צריך לזוז מתישהו - חסמתי נתיב אחד והרכב בנתיב השני עצר לי והוא בלם אותי.
לא הוגן בשיט.
אחר כך הוא גם נגע לי בהגה וטען שנצמדתי למרות שלא נצמדתי לאף אחד, פשוט הכביש ממש ממש צר (כי ירושלים).
סתם זבל
עצרתי בתמרור עצירה ונתתי להולכי רגל לעבור והכל היה סבבה ואז התקדמתי קצת והתחלתי לפנות, כמובן שחיכית להזדמנות להכנס. הבוחן אמר לי להתקדם ואז כשנסעתי בדיוק 2 קמ"ש כי צריך לזוז מתישהו - חסמתי נתיב אחד והרכב בנתיב השני עצר לי והוא בלם אותי.
לא הוגן בשיט.
אחר כך הוא גם נגע לי בהגה וטען שנצמדתי למרות שלא נצמדתי לאף אחד, פשוט הכביש ממש ממש צר (כי ירושלים).
סתם זבל
אמאלה איזה מבאס
אני עשיתי טסט בצפת אם את מכירה, עיר שקטה וקטנה
אז הלך חלק אבל ירושלים זה קשוח ממש ממש ואוו אחותי
יאללה טסט הבא את עוברת
אל תשקיעי כסף על שיעורים עוד
תקבעי תאריך תעשי גג עוד 2 שיעורים עד הטסט
אני עשיתי טסט בצפת אם את מכירה, עיר שקטה וקטנה
אז הלך חלק אבל ירושלים זה קשוח ממש ממש ואוו אחותי
יאללה טסט הבא את עוברת
אל תשקיעי כסף על שיעורים עוד
תקבעי תאריך תעשי גג עוד 2 שיעורים עד הטסט
אני אעשה טסט הבא בקריית מלאכי, אני ממילא שם במכינה. אין לי כוח לירושלים
מעולה
שואל השאלה:
יעל 121 עברת תטסט?
יעל 121 עברת תטסט?
אנונימי
נכשלתי
על מה הכשילו? היית בלחץ? ספרי לנו
לזכור שאם הגעת למצב שאתה עושה טסט זה אומר שאתה מוכן לנהוג, ואם המורה שלך לא היה חושב שאתה מתאים - הוא לא היה מגיש אותך.
ביום הטסט, תנהג כמו שרשמו לך עם תנועות חדות - כשאתה מסתכל במראות ממש לסובב את הראש ולהראות לו שאתה מסתכל ובודק. לא לפחד לעקוף אם זה כביש מהיר ולהגיע למהירות המותרת ובכללי לא להגיע בלחץ.
בהצלחה!
ביום הטסט, תנהג כמו שרשמו לך עם תנועות חדות - כשאתה מסתכל במראות ממש לסובב את הראש ולהראות לו שאתה מסתכל ובודק. לא לפחד לעקוף אם זה כביש מהיר ולהגיע למהירות המותרת ובכללי לא להגיע בלחץ.
בהצלחה!