התחברות
הרשמה
מה לומר למישהו שאמר לי שהוא הולך לבית העלמין מחר לאזכרה?
6 באוקטובר 2022, 23:48
בית עלמין
יהדות
בית קברות
2 תשובות
אם מישהו נפטר אומרים משתתף בצערך אם הוא הולך לבקר קבר שכבר שם אומרים אם אתה צריך משהו אני פה. בהצלחה
ל
לא ידוע מי אני
שלא תדע צער
princess_
באותו הנושא:
איך לומר בעדינות ומילים גבוהות למישהו שהוא 'אפס'?
מה אפשר לומר למישהו שאמר ''בנות זה עם דפוק''?
לומר למישהו שהוא שמן זה כמו לומר לו מילת גנאי?
מה לומר למישהו שאמר שאני דבילית
לומר למישהו שאני אוהבת אותו למרות שהוא אוהב מישהי אחרת?
מה עונים למישהו שאמר שהוא הולך לאזכרה?
מה לענות למישהו שאמר לי שהוא הולך עם חברים למשחק כדורגל ?
איזה קטילה *מצחיקה* אפשר לומר למישהו שאמר לי "לכי תרימי את זה "
מה לומר לידיד שאמר לי שהוא אוהב אותי?
איך לומר למישהו שהוא נמוך מבלי לפגוע בו?
זה בסדר לומר למישהו שהוא הרזה?