10 תשובות
יגיד להם את מה שצריך, בכל מקרה רצוי שתגידי את האמת, זה רק בשבילך וכדי לשמור עלייך מדברים מסוכנים 3>>
שואל השאלה:
אני יודעת אבל אז הם יתפסו אותי על שקר וזה ממש רע...
אנונימית
הוא לא יגיד כלום כל עוד זה לא מסכן את החיים שלך או את החיים של אחרים וגם לפני שהוא יספר להורים שלך תבקשי שהוא לא ידבר על ככה וככה.

בהצלחה 3>>
שואל השאלה:
תודה רבה לך! הרגעת אותי קצת^
אנונימית
^ ברגע שאת אומרת משהו על פגיעה עצמית מאה אחוז הוא יגיד כי זה נחשב התנהגות סיכון
שמח לשמוע שהרגיע מעט 3>
שואל השאלה:
הם יודעים שאני פוגעת בעצמי פשוט אמרתי להם שזה ככה שבועיים בערך וזה ממש ממש לא נכון
אנונימית
שואל השאלה:
תוכלו לנעוץ בבקשה מכם? אני צריכה שעוד אנשים יענו
אנונימית
תקשיבי קודם כל את צריכה לספר להורים שלך יכול להיות שטיפול פסיכיאטרי לא בהכרח יעזור לך אז את קודם כל צריכה לספר להורים שלך וביחד תחשבו על מה לעשות
אני לא רוצה להלחיץ אבל מהניסיון שלי הוא יגיד להם את הרוב.
זה לא קל, אבל זה לטובתך.
תאמיני לי שזה לא נורא ככ כמו שאת חושבת, הייתי במקום הזה

בתחילת השיחה אם זה ככ חשוב לך תשאלי מה הוא הוחל לספר ואם הוא יכול לא לספר הכל