10 תשובות
לא ענינו
אבל אני מאמינה שלא. זה הרבה יותר מאתגר לנהל זוגיות מול מצלמות, עכשיו כשהם חופשיים, אני מאמינה שזה עובד יותר טוב
איזה רבים, ראיתי אותם בכיפור ביחד
אנונימית
^^יאאןו גם אאניי
באמתת איפה ראית אותם?
אנונימית
כןןכ איזור המרכז
נכוןן הם היו ב9תח תקווה
אנונימית
ייוו איזה מגניב כןן היידה פתח תתקןוה
חחח
אנונימית
כצהלגתגץקפ
באותו הנושא: