תשובה אחת
לא יודעת מה איתך, אבל אני אהבתי יותר מהלביאה את:

נולדו לדם/ קאמורה קרטל
הבחורים של טומן
תיכון בריישו

אלה 3 הסדרות שאני אוהבת הכי הרבה ופעם גם הלביאה היה פה ואלה פשוט עקפו אותו אז... מקווה שתאהבי :)