תשובה אחת
לא יודעת מה איתך, אבל אני אהבתי יותר מהלביאה את:
נולדו לדם/ קאמורה קרטל
הבחורים של טומן
תיכון בריישו
אלה 3 הסדרות שאני אוהבת הכי הרבה ופעם גם הלביאה היה פה ואלה פשוט עקפו אותו אז... מקווה שתאהבי :)
נולדו לדם/ קאמורה קרטל
הבחורים של טומן
תיכון בריישו
אלה 3 הסדרות שאני אוהבת הכי הרבה ופעם גם הלביאה היה פה ואלה פשוט עקפו אותו אז... מקווה שתאהבי :)