4 תשובות
לאט לאט את תתרגלי שיהיה בהצלחה
בהתחלה זה כן קצת מלחיץ ומבהיל אבל מתרגלים לאט לאט וצוחקים על זה
מבינה אותך, אבל את תתרגלי, זה תהליך.. ברור שזה שונה ומוזר בהתחלה, אבל תאמיני לי שמתרגלים להכל, בסוף הכל יהיה שטויות בשבילך
ככה זה לרוב, אבל אל תתאגי.. לא תספיקי לעשות אפצי והשלב הזה מאחורייך.. תהני ממה שאפשר וממה שלא תתנחמי בזה שכולם עברו/עוברים/יעברו זאת זה חלק מהחיים ובקרוב זה היה מאחורייך.
באותו הנושא: