9 תשובות
אין חיה כזו
לא מבין אתכם אנשים, לשלם 5000 שקל לאייפון יש לכם, ולשלם לספוטייפי אין לכם.


בכל אופן, המערכת של אפל חוסמת כל אפליקציה שהיא לא מהחנות שלה עצמה, אז בלתי אפשרי להוריד אפליקציות פרוצות לאייפונים
חחח נכוןן
שואל השאלה:
^קיבלתי ב500 שקל לא 5000 אין לי שקל על התחת
לי יש
אנונימי
יש לי את הקובץ
אנונימי
יש בטלג*ם קישורים
שואל השאלה:
אין לי טלגרפ אין לי מושג איך זה עובד
אין אין, גם מה שיש בטלגרם, אתה יכול להוריד ו ios לא נותנת לך להתקין ולפתוח.