8 תשובות
שואל השאלה:
לא מביך להסתובב אבל לראות סרט כשכולם באולם עם חברים זה קצת מביך.. לא נורא לא כזה אכפת לי את האמת
אנונימית
גם אני הייתי כמוך לפני כמה שנים. והיום? אני רוצה לצאת רק עם ההורים וזה הכי כיף שיש! אין ממה להתבייש.
גפ אותי לפעמים מביך אבל פשוט תלכי כזה עפ הטלפון כשאת רואה אנשים בגילך
מה מגניב רצח הכל טוב
זו אמא שלך ברו
מה מביך להסתובב עם אימא וואי
אנונימית
תלכיי לא מביך
אנונימית
לא מביך בכלל