התחברות
הרשמה
שלחתי הודעה לאקסית
נפרדנו בגלל מישהו ש"אהבתי"לפני חצי שנה
ושלחתי לה עכשיו הודעה של אנחנו יכולות לדבר וזה
הייתן עונות אם זה היה קורה לכן?
6 באוקטובר 2022, 01:06
4 תשובות
לא
S
SsSsSsSsSsSsSsSssss
רגע את בן או בת?
^
^_____________^
שואל השאלה:
בת^
אנונימית
לא הייתי עונה
I
It'sCompliicated