4 תשובות
לא את בסדר
לא, לא
זו בדיוק השעה שה' הכי מרחם! הכל טוב, את לא התכוונת לחלל.
וזה נחשב שחיללת כיפור (בשוגג), לא ששברת צום.
וזה נחשב שחיללת כיפור (בשוגג), לא ששברת צום.
אם בשוגג מדליקים בשבת או בחג או ביום כיפור את האור אסור לכבות.
באותו הנושא: