7 תשובות
אני שיחקתי היו לי את כל החיות עד שפרצו לי ולקחו לי הכל
שואל השאלה:
ישלח עדיין את המשתמש??
ישלח עדיין את המשתמש??
אנונימי
שואל השאלה:
למישהו שלא משחק יש חיות להביא לי??
למישהו שלא משחק יש חיות להביא לי??
אנונימי
יש לי את המשתמש עדיין ואני לא מביאה חיות
כי לקח לי איזה שלוש שנים להשיג אותם
כי לקח לי איזה שלוש שנים להשיג אותם
שואל השאלה:
אוקיי למישהו אחר יש חיות להביא?
אוקיי למישהו אחר יש חיות להביא?
אנונימי
להביא לך חיות ????
לא בחינם
אם יש טרייד שווה אני אעשה
אבל חינם לא
אני משחקת
יש לי חיות סבבי
יש לי מלא חיות שעולות רובאקס וישנות אם אתה רוצה
אם יש טרייד שווה אני אעשה
אבל חינם לא
אני משחקת
יש לי חיות סבבי
יש לי מלא חיות שעולות רובאקס וישנות אם אתה רוצה
באותו הנושא: