14 תשובות
באמצע
מה את לא קוראת את מה שכתבתי?
חח
מה את לא קוראת את מה שכתבתי?
חח
חלק/גלי
ארוך
ארוך
אחותי מרפק זה עוד רגע תחת איפה זה בדיוק לא ארוך מידי? זה ארוך ברמות מה -
אנונימית
אני בת, אבל לדעתי האורך הכי יפה הוא פחות או יותר הכתפיים, והצבע האהוב עלי בשיער הוא גינגי.
וגלי
וגלי
אני יודעת שאני בת
אבל הכי יפה זה באמצע בין המרפק לכתף
לא ארוך מידי
אבל יפה מידיי
אבל הכי יפה זה באמצע בין המרפק לכתף
לא ארוך מידי
אבל יפה מידיי
עד הכתפיים ושיהיה חלק חלק
מתולתל/חלק עד הכתפיים
בין הכתפיים לאמצע של הגב
אנונימי
חח בעני זה נוראה טלוי בפניים הייתה לי ידידה שתרמה תשיער שלך ועשתה קצר כזה כמעת קרחת והיה לה ממש יפהה
איפה בראש?
שואל השאלה:
מה הקטע ששאלתי בנים ורק בנות ענו
מה הקטע ששאלתי בנים ורק בנות ענו
אנונימית
אני בת
ואני אוהבת בערך את האורך שיש בקישור בצבע חום לא כהה ולא בהיר מידי
וגלי אבל ממש טיפה
ואני אוהבת בערך את האורך שיש בקישור בצבע חום לא כהה ולא בהיר מידי
וגלי אבל ממש טיפה
קישורים מצורפים:
אנונימית
אני אישית אוהב שיער 29.6 מטרים
שואל השאלה:
^לא, בתחת
^לא, בתחת
אנונימית
באותו הנושא: