3 תשובות
אחי..במקום להיות עם רחמים עצמיים תשנה בעצמך מה שאתה לא אוהב
תאכל נכון,תתאמן,תטפח את עצמך ותלמד להיות עם ביטחון ולאהוב את עצמך
אם השאלה הזאת ספאם גרמת לי לבזבז דקה מחיי באמת
תאכל נכון,תתאמן,תטפח את עצמך ותלמד להיות עם ביטחון ולאהוב את עצמך
אם השאלה הזאת ספאם גרמת לי לבזבז דקה מחיי באמת
למה לא שמת טריגר?!!!
אלבניה forever
באותו הנושא: