19 תשובות
נכון.
את צודקת ממש
ג'פרי היה חולה ללא ספק
פשוט יוצרי הסדרה עשו בסדרה הזדהות עמוקה איתו וחמלה.. זה לא ממש אשמת הצופים
שואל השאלה:
^^ כן אה
אנונימית
כי אנשים עם ראש חלול נוטים לפספס את הפואנטה של דברים רציניים וקומנטריים.
מסכימה ממש!!!
זה פשוט נורא כל המסחור הזה שלו
מסכנות המשפחות של הקורבנות באמת מסכנות
שואל השאלה:
^ בהחלט
ממה שהבנתי, המשפחות גם לא הסכימו לסדרה הזאת או משהו כזה
אנונימית
שואל השאלה:
^*6
אני מבינה את מה שאת אומרת, אבל בכל זאת
אנשים אמורים להיות מספיק חכמים בשביל להבין שמדובר ברוצח סדרתי , אנשים הופכים את זה לטרנד כאילו זאת סתם סדרה שלא מבוססת על מקרה אמיתי
אנונימית
כןכן הן לא הסכימו
גם נטפליקס לא הודיעו להן
יש בכללי לאנשים משהו חולני להתאהב ברוצחים שנראים טוב ולומר שלא מגיע להם את העונש רק כי הם נראים טוב יש מלא אנשים שאמרו את זה גם גפרי האמיתי היו כתבות שנשים רצו להתחתן איתו והיו עצומות למנוע את המוות שלו ככה זה אנשים מסויימים
כולה עורכים אותו כשחקן
מתאהבים בשחקן( אוון פיטרס) לא בגפרי דאהמר החולה הזה
אם עורכים ומוסיפים את הקורבנות לאדיטים זה כבר לא בסדר כי המשפחות שלהם יכולים לצפות בזה ולא עושים צחוק על דברים כאלה ובטח שלא על מה שהם עברו.
אנונימית
שואל השאלה:
^^ כן קרו גם עם ריצ'רד רמריז וטד בנדי דברים בסגנון
אנשים חולים

^ הנה זה לדוגמה אני בטוחה שנטפליקס עשו בכוונה, הביאו את אוון בגלל הנראות שלו וידעו שזה ימשוך צופים
אם הוא לא היה משחק שם אני בטוחה שהיה הרבה פחות הייפ לסדרה
אנונימית
כן
הם רצו ממש להמחיש את כל הסיפור ולספר מההתחלה עד הסוף
כל שחקן שם דומה אחד לאחד לאנשים האמיתיים
אנונימית
^^מסכימה ממש
זה פשוט נורא
אני חושבת שגם בחרו בו כי הוא מאוד דומה לגפרי האמיתי בלי קשר לזה שהוא נראה טוב
מה לעשות שהשחקן שבחרו לסדרה נראה טוב? אז מה? אנחנו מדברים על השחקן עצמו
לא על הרוצח.
מה אני צריכה עכשיו להסתכל על השחקן ולהגיד שגם הוא הרוצח ולהיגעל ממנו??
אנחנו מבינים שגפרי לא היה בסדר ובמיוחד המעשים שלו. שזה חולני.
אבל מה אסור לדבר עכשיו על השחקן בסרט??
.
אנונימית
שואל השאלה:
^ אני מדברת על זה שעושים כל מיני מימים למקרי רצח של ג'פרי או אדיטים עם סאונד חמוד ושמח בזמן שמראים קטעים מהסדרה
וגם בגלל היוצרים של הסדרה יש אנשים שמרחמים על גפרי ומתחברים אליו

בגדול אני מתכוונת שפשוט כל המקרה של גפרי עכשיו הפך להיות כאילו קשור לאוון וזה נראה ששכחו את הקורבנות ואת המעשים שהוא עשה (לא מכלילה)
אנונימית
אה בנוגע לזה.. אנשים הזויים שחושבים שזה מגניב.
ואי אפשר לעשות כלום זה פשוט לא נורמלי.
אנונימית
שואל השאלה:
^ כן זה מה שהתכוונתי
אנונימית