6 תשובות
אני נשארת
אני הייתי נשארת כל כיפור. אם את.ה רוצה תצא.י עם חברים
אם יש לך עם מי לצאת אז למה לא
אם יש לך עם מי אז כן
לי אישית אין אז אני בבית
לצאת, יש רק יום אחד בשנה שבו אפשר ללכת על הכביש
שואל השאלה:
עדכון- אני יוצאת!!