4 תשובות
עדיף שלא אז..
לא חושבת שזה מסוכן עד כדי כך
אם היא תתחמם יתר על המידה מה שיקרה זה שישרפו לה החוטים במקרה הטוב את תקפיצי תחשמל של הבית במקרה הרע ןאם אין למנרה הארקה ומנגנוני בטיחות אז את יכולה לעלות באש תחוטים מה שעלול ליצור שריפה...
כבר קרו מקרים כאלה בעבר
אנונימי
אני לא הייתי מסתכנת