14 תשובות
איזה הזוי הוא
פאק תגידי לו שאם הוא ליצר מאוכזב מזה שלא נתת לו שיחפש זונות לא בחורות איכותיות
לנסוע כלכך רחוק בשביל סקס קצת עצוב..
לנסוע כלכך רחוק בשביל סקס קצת עצוב..
אל תעני אפילו, אלה אנשים דוחים שלא מחפשים קשרים רק דברים כאלה וזה דוחה. אם את עונה לו תגידי לו שאת חיפשת קשר אמיתי שלא נבנה על יחסי m*ן וזה פשוט מביך ותחסמיץ
שואל השאלה:
טעה?? אמרתי לו לא איזה חמישים פעם, ואז אחרי זה הוא רושם לי שהוא מאוכזב ממני, כי מסתבר שהייתי חייבת לו משהו אחרי שהוא הגיע עד לחיפה.
טעה?? אמרתי לו לא איזה חמישים פעם, ואז אחרי זה הוא רושם לי שהוא מאוכזב ממני, כי מסתבר שהייתי חייבת לו משהו אחרי שהוא הגיע עד לחיפה.
אנונימית
תחסמי ותשכחי ממנו סתם חיפש סטוץ
גבר אמיתי שיש לו כבוד לאישה היה מפסיק עם הערות המיניות אחרי הפעם הראשונה שאמרת לא .
גבר אמיתי שיש לו כבוד לאישה היה מפסיק עם הערות המיניות אחרי הפעם הראשונה שאמרת לא .
אנונימי
גוסטינג אחות זה אפילו לא שווה מענה
אנונימית
אמאלה איזה הזויי
הגיע מחיפה וחושב שבחורה צריכה לשלם לו במין ולרדת לו אחרי שהכירה אותו עשר דקות
אם הייתי במקומך זה היה חזק ממני לא להגיב
הייתי כותבת במקומך שאני גם מאוכזבת שחזרתי מדייט מוטרדת מינית בגלל גבר שלא מבין מה זה לא
הגיע מחיפה וחושב שבחורה צריכה לשלם לו במין ולרדת לו אחרי שהכירה אותו עשר דקות
אם הייתי במקומך זה היה חזק ממני לא להגיב
הייתי כותבת במקומך שאני גם מאוכזבת שחזרתי מדייט מוטרדת מינית בגלל גבר שלא מבין מה זה לא
אנונימית
אחותי פשוט אל תעני אפילו לא לחסום פשוט תתעלמי ממנו הוא אידיוט ברמות
בחור הזוי
תגידי לו שלא כיבד אותך ואת באת לדייט בישביל להכיר לא בישביל לעשות משהו מעבר..
ותגידי שאת ממש התאכזבת ממנו
או שבכלל אל תרשמי כלום ותחסמי.
גבר כזה זה לא גבר מי שלא מכבד לא נקרא גבר. ברצינות ממתי בנים נהיו כאלה?? כל אחד חושב שאנחנו איזה צעצוע שלהם.
תגידי לו שלא כיבד אותך ואת באת לדייט בישביל להכיר לא בישביל לעשות משהו מעבר..
ותגידי שאת ממש התאכזבת ממנו
או שבכלל אל תרשמי כלום ותחסמי.
גבר כזה זה לא גבר מי שלא מכבד לא נקרא גבר. ברצינות ממתי בנים נהיו כאלה?? כל אחד חושב שאנחנו איזה צעצוע שלהם.
אנונימית
הוא הזוי, תחסמי אותו
לא אני בהלם איכס איזה חתיכת זבל
הוא עשה את הטעות של לצפות לסקס בדייט ראשון. הוא לא הכריח אותך פיזית לעשות שום דבר, הוא לא נבלה, הוא פשוט טעה.
איזה זבל
תצאי