7 תשובות
ברור גם אני עושה
די בטוחה שכן
כמו בכיתה יא, אלא אם כן את מדברת עם המורה/רכזת והיא יכולה לשנות אבל הסיכויים קלושים
אכן, לא אמורה להיות שום בעיה
כן, אני עשיתי. את יכולה לשפר הכל אפילו הערכות חלופיות. את אומרת לרכזת בגרויות לאיזה מקצוע את רוצה שתרשום אותך והיא רושמת. אל תחכי עד הקיץ תעשי מועד חורף ואם לא תצליחי לשפר החורף תוכלי ללכת שוב להירשם ולנסות שוב בקיץ
שואל השאלה:
ומה עם מגנים? חדשים? או כמו ביא?
אנונימית
אותו מגן נשאר איתך עד סוף יב, כולל המועד ב. במקרה שבגרות פנימית הציון פנימי הופך להיות המגן שלך בבחינה החיצונית, ושיפור הערכה חלופית ציון הבחינה הוא הציון הסופי ללא הגשה. כמו כן, לוקחים את הציון הגבוה ביותר בכל מקצוע ומועד.
באותו הנושא: