9 תשובות
כל אחד צם בדרך שלו להיות בלי טלפון ואוכל לא אומר שאת לא עושה חשבון נפש עם עצמך
מה שאת עושה, זה בהחלוט השתדלות, את ממשפחה חילונית, וזה לא מובן מאליו שתעשש כל מה שההלכה דורשת, כאשר זה לא מה שחינכו אותך בבית, אבל עם זאת אם את יודעת שזה אסור, אז אל תוורתי לע עצמך מראש, אלא עשי מאמץ לשמור כמו שצריך.
אנונימי
שואל השאלה:
החלטתי בגלל סיבות בריאותיות וסיבות אחרות כן להשתמש בטלפון, לא לשתות, לא להתקלח, לצחצח שיניים וכן לאכול. ואוכל רק במקרה שיקרה לי אחד מהתסמינים שאני חוששת לגביהם.
אנונימית
תרגישי טוב קודם כל
וזה מצוין שאת מנסה לצום לפחות
אני כמוך חילונית ואני גם מנסה לצום
אנונימית
כל השתדלות שאת עושה זה מהמם ובורא עולם רואה כל צעד הכי קטן שיש וכל השתדלות.
וזה צעד מהמם לדעתי לצום בכיפור!
בהצלחה וצום קל ומועיל3>
כן, בהצלחה
כן ברור
בהצלחה❤❤
כל דבר קטן נחשב,בהצלחה!
כל השתדלות זה טוב
אבא רואה הכל(:
בכל מקרה , ממליצה לך להשתדל להיות כמה שפחות בטלפון.
תרגישי טוב!
אשרייך אהובה❤