2 תשובות
יוצא אוברווץ' 2
כשהוא יצא שרתי המשחק הראשון ייסגרו
זה קצת מפגר כשחושבים על זה- בכול זאת, השקיעו כסף כדי לקנות את המשחק ועכשיו הוא "פג תוקף"?
כשהוא יצא שרתי המשחק הראשון ייסגרו
זה קצת מפגר כשחושבים על זה- בכול זאת, השקיעו כסף כדי לקנות את המשחק ועכשיו הוא "פג תוקף"?
משחק מת
באותו הנושא: