11 תשובות
יואו
באותה סירהה

תמצאי פתרון תודיעי לי

אימוגי בוכה נורא
אנונימי
נעע עזבי אותך שטויות...

נו אז מה אומרת, באה לפה הרבה?
נראה לי פשוט תעלי סטנדרטים ואל תתלהבי כמו ילדה מכל אחד שרק מדבר אתך
אי אפשר לעצור את זה. יקח זמן עד שיעבור לך

יש הרבה בנות כמוך שעברו זאת
שואל השאלה:
צוב 2000 (השם ארוך מידי)^

זה סטיפס, אני לא באה לפה הרבה
xd
אנונימית
שואל השאלה:
מי שאתה
הפתרון הוא - להיות אדיש לכל אחד. אני אנסה גם להתמודד עם זה ככה
או פשוט להתבגר ולעלות את הסטנדרטים, כמו ש'דה ריף' אמר ומחשמלו אמר שזה יעבור עם הזמן.

אנונימי יקר - אני אדמיין אותך דומה לרוברט דאוני גוניור ואסכים. כי אתה אנונימי xd
אנונימית
תקראי לי צובר, אני מרשה לך(;
שואל השאלה:
הקטע שזה לא נגמר ככה, לא במיטה ולא נשכח אחרי חמש דקות, בן אדם שלוקח מספר טלפון אני מצפה שישלח לי הודעה באמת, אני מחכה להודעה ומסתבר שהוא שכח אחרי 5 דקות
לזה אני מתכוונת, אחרי שיחה מאוד טובה עם בן אדם אני משתכנעת בסוף להביא לו את המספר ובסוף הוא לא שולח הודעה, אז למה מההתחלה?
מקווה שהבנת את התסכול שלי xd
אנונימית
סורי אבל להיות אדיש לכל אחד זה לא ממש הפיתרון...
אותי זה היה מעצבן ומרחיק אם היו אדישים אלי סתם בלי סיבה
שואל השאלה:
צוברי
צודק להיות אדיש זה מוריד ומרחיק, גם אותי זה היה מעצבן אבל אין פתרון
אנונימית
לא הבנתי אבל למה זה רע להידלק על מי שמתחיל איתך? זה סתם רגע כזה של חיבור עם מישהו אבל לא מעבר
אחרי חמש דקות שוכחים ממנו

או שמסיימים איתו את הערב במיטה, אחד מהשניים...