6 תשובות
אני גם שונאצ
את לא חושבת שעדיף מאוחר מאשר אף פעם לא?

מה איתך? הקב"ה עדיין השאיר אותך בעולם עם כל העבירות שלך. אבל אם עכישו באמת צחרטי ותזחירי בתשובה - הוא יקבל אותך, ולא ישאל אותך "למה חיכית עד עכשיו ולמה לא עשית את זה לפני כן?".

אז למה את לא מקבלת את חברות שלך שבאו לבקש ממך סליחה סמוך ליום הכיפורים? את יותר חשובה מהקב"ה שמוכן לקבל את סליחתנו ביום הזה בלי יותר שאלות (בתנאי שנעשה תשובה אמיתית בעזרתו יתברך)?
אנונימי
יש בזה משהו
שואל השאלה:
^^לדעתי זה פחות כנה לבקש סליחה בכיפור, אם לא היה כיפור היית עדיין מבקשת סליחה או שזה רק בגלל כיפור? כל העניין זה לבקש סליחה מרצונך לגמרי
אנונימית
שואל השאלה:
^אני פשוט מרגישה שלבקש סליחה בכיפור זה כמו לבקש סליחה כשמישהו אומר לך תבקשי סליחה
אבל אתה צודק
אנונימית
חח בגלל זה אני לא מבקשת לפני יום כיפור מאנשים מסויימים כי הם יחשבו שאני צבועה
למרות שאני לא מסכימה עם זה
זה לא בהכרח צביעות
זה צביעות אם אין כוונה להשתפר וסתם מבקשים סליחה בלי פואנטה חוזרים אחרכך שוב לעשות את אותו רוע ולא מנסים להשתפר אפילו קצת