5 תשובות
לדעתי העובדה שיסמת אותו אחרי שחזרתם לדבר בלי שום אזהרה ובלי אפילו להגיד לו למה זה דפוק ברמות
לפני כמה זמן זה קרה? אם עבר פחות משבוע לדעתי תורידי את החסימה ותסבירי לו
את יכולה לחזור ולדבר איתו, ופשוט להציב גבולות
לכתוב לו שאת רוצה לחזור להיות איתו בקשר ושזה חסר לך אבל שיש גבולות שאת לא חוצה ושיכבד את זה
אל תקשיבי לחברות שלך תלכי אחרי הלב שלך תהיי עם מי שעושה לך טוב תחזרי איתו לקשר בהצלחה אחותי
לא הבנתי פשוט חסמת אותו בלי סיבה? הם אמר לך למה לחסום אותו או שפשוט אמרו לחסום?
תסמכי על עצמך אל תסמכי על שמועות של אחרים