8 תשובות
לדעתי חבל זה בזבוז
מיותר לגמרי, למה לשים בושם לפני שהולכים לישון?
מיותר
לא זה מיותר..
לא שמה
לפעמים אני שמה קרם גוף אבל זה בשביל הגוף ולא בשביל הריח
לפעמים אני שמה קרם גוף אבל זה בשביל הגוף ולא בשביל הריח
שמה מדי פעם וכן זה מיותר
בושם לא סתם בזבוז חומר
יש קרם גוף ודאודורנט
יש קרם גוף ודאודורנט
קרם גוף ריחני זה סבבה וזה ריח עדין שלא מפריע לישון.או מיי גוף ספריי גוף עדינים שמחזיקים רק חצי שעה כמו ויקטוריה סיקרט.בהתארגנות לשינה אפשר לשים
(לפני צחצוח שיניים וכדומה..)
(לפני צחצוח שיניים וכדומה..)
אנונימית
באותו הנושא: