5 תשובות
את יכולה אין דבר כזה לא אם לא יסכימו תגידי לאמא שלך לדבר עם המחנכת שזה לא בסדר אם לא באלך להשתתף
אנונימית
תגידי להורים שלך שאת לא מרגישה טוב באותו יום ואל תבואי
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יכולה שלא להשתתף, כבר שמו אותי.
אני לא יכולה שלא להשתתף, כבר שמו אותי.
אני במקומך פשוט לא הייתי משתתפת
אנונימית
אל תחשבי על זה יותר מידי, קחי את זה בתור ריקוד קצר וזהו, אף אחד לא זוכר את זה
באותו הנושא: