16 תשובות
לא יודע, סוגי אישיות זה מאוד שטותי. כמעט כמו מזלות.
4AM
אני חושבת כי entp יש אישיות קצת יותר חזקה מinfp אז כאילו הוא יכול לעשות אליו מניפולציות
אני אישית לא חושבת ככה כי בסופו של דבר זה תלוי בבן אדם
גם אם כן ,הם הולכים על מבחני אישיות באינטרנט ולא פסיכולוגים אמיתיים
שואל השאלה:
^^^ לדעתי לא, אני מודה שיש מלא mistyped קרינגים שלא באמת מבינים בזה
אבל בסופו של דבר יש כאלה שכן למדו על זה ומבינים קצת...

+ההבדל בין mbti למזלות זה שmbti אשכרה מדבר על אישיות ומסביר קצת ומזלות תכלס לא ממש, לרוב הם ממציאים לפי היכרות
אנונימית
מזלות וסוגי אישיות עובדים בדיוק על אוטו קונספט פסיכולוגי. את משייכת לעצמך תכונות מסוימות מקבוצה שכביכול עזרו לשייך את עצמך אלייה עם שאלון או לפי מה שנאמר בפוסטים באינסטגרם או בהורוסקופ לצורך העניין, זה גורם לך לחפש בראש שלך סיטואציות שהתכונות האלו בלטו בהן בך, אבל בפועל התנהגת בהמון צורות אחרות במהלך החיים שלך. משמע, מזלות וגם סוגי אישיות זה בולשיט :).
4AM
שואל השאלה:
את/ה מודע/ת לזה שלא אמורים לשייך לפי שאלון/פוסטים בפועל נכון? עושים את זה עם cognitive function שזה משהו שונה לגמרי וכבר אמרתי את זה בפעם הראשונה.
את/ה מדבר/ת על אנשים mistyped אני מדברת על כאלה שבאמת מבינים בזה
אנונימית
ואת הולכת על הטרנד
מבחנים של פעילות קוגנטיבית עובדים רק למשך 9 שנים ואז צריך לעשות אותם שוב. רוב הפעמים התוצאות יהיו שונות לגמרי בגלל שכמו שאמרתי, האישיות שלך משתנה והפעילות הניורולוגית משתנה. בולשיט
4AM
שואל השאלה:
^^אני מתעניינת בדבר שעכשיו דיי טרנדי.
לא נראה לי כמו משהו רע
אנונימית
^ זה די רע כי את הולכת לפי מה שכולם עושים. את צריכה ללכת לפי עצמך. לא לפי אחרים.
טרנד זה פשוט אידיוטי.
שואל השאלה:
לא כולם עושים את זה ובישראל בכלל אין הרבה אנשים שמכירים.
אני הולכת לפי מה שמעניין אותי
דיי בטוחה שגם את/ה לפחות כמה פעמים בחיים הלכת לפי טרנד.
זה לא קשה פשוט לתת לאנשים לאהוב את מה שבא להם ולא להתערב3>
אנונימית
^ אני לא התערבתי. אני רק אומר שבעיניי ללכת לפי מה שטרנדי זה דפוק, כי את הולכת אחרי העדר. ויש הרבה שעושים את זה, תהיי מופתעת.
ובבקשה ממך, אם את עושה לי את/ה ,זה גם טרנד. חלאס.
שואל השאלה:
אחי- מה טרנד בלהגיד "את/ה" עכדיו אני מבינה שאני מדברת עם מושפע שבטוח שהוא שונה ומיוחד ויותר טוב מבעצם כולם
ואתה לגמרי התערבת
אנונימית
כי entp לרוב אינטלקטואלי כזה, ו-infp נוטים להרגיש פחות מאדם כזה/לרוב לא מתחברים.
דווקא נשמע לי שיפ חמוד
אני רוצה לכתוב ספר עם השיפ הזה
כי שניהם סוגי אישיות מניפולטיביים ולרוב לא בריאים