5 תשובות
פשוט תכתבי לה מה שכתבת פה
אין מילים עדינות פה , העיקר שתבין איך את מרגישה
להתרחק. הכי טוב . מה שלא עושה לך טוב פשוט להתרחק. לא להתייחס וכאלה או שפשוט להסביר לה שהיא פוגעת בך מאוד ואת עדיין אוהבת אותה פשוט את מעדיפה לסיים עם זה כי את מרגישה איתה לא בנוח או לא בכיף.
שואל השאלה:
^ תקראי שוב
היא לא פוגעת בי כאילו היא פשוט לא אמיתית ליידי, היא לא היא כמו שאני מכירה אותה ואנחנו חברות 9 שנים.
אז לא פשוט להתרחק
אנונימית
תקשיבי, אם היא לא אמיתית ליידך אז פשוט לא. ממש אבל ממ לפי דעתי. זה לא כיף, וזה לא נוח, לה
תיקון, אם היא לא אמיתית לידך זה צבוע ופשוט להגיד לה בפרצןף את צבועה וזהו ביי כיאלו סעי