20 תשובות
תלוי באיזה רמה הומופובית
כלום, הכל טוב לא חייב להתחבר לכל אחד או לתמוך בכל דבר
יש לי כמה חברים כאלה
כל החברים שלי לא תומכים בכל הלהטהבים והם האנשים הכי טובים שאני מכיר.
אנונימי
כאילו אני להטבית, אז יהיה טיפה בעייתי
חא נעים כל כך
כנראה פחות נהיה חברים
אנתק קשר כנראה
אתרחק
כן לא שמתי לב^^
אעיף אותם לקיבינימט
כלום
לכל אחד יש דעה וזה לא אמור לשנות שום דבר
לכל אחד יש דעה וזה לא אמור לשנות משהו
אני בי ויש לי חברות כאלה אבל הם לא ירדו עלי או משהו כזה הם פשוט חושבות שזה מגעיל וגם כל אחד והדעה שלו
אנונימית
לא ת.יהיה.ו לי חבר.ה.ים.ות כאלו. אני לא אתחבר עם א.נשים שיש להם.ן דעות כאלו.
אקבל אותו/אותה
חיים שלי תמיד אקבל אותם
את אבא שלהם