תשובה אחת
וואלה נדפקת, עשיתי את הטסט גם באיזור הזה.. זה איזור קשוח עם כל כך הרבה אנשים וכל רגע אנשים הולכים בכביש ופורצים לכביש ואם לא תהיה לשנייה עירני אז חבל.. גם על הבן האדם וגם על הטסט :)

אז העצות שלי:
1. תבוא הכי עירני שאתה יכול (משקה אנרגיה או קפה יעשו את זה העבודה)

2. לא להילחץ - לחץ גורם לבעיות.

3. יום לפני, תבקש מחבר שיש לו רישיון נהיגה שתעשו כמה סיבובים באיזור הזה -
ככה תכיר את התמרורים, תצפה בחבר ותראה מה הוא עושה, ואיך בעצם הוא
נוהג זה עזר לי ויכול לעזור לך. (כמובן שלא תנהג בעצמך רק תצפה בחבר)

4. אם מישהו מנסה לעקוף אותך תן לו, ואל תתעצבן.. ברגע שאתה לא נותן לו לעקוף אז הוא מנסה הרבה פעמים ולך תדע פעם אחת יכול להיות שתעשו תאונה או שתבלום בפתאומית - חבל כי יהרס הטסט, פשוט תן לו לעקוף.

וזהו נראלי
אנונימי